زایمان طبیعی اپیدورال چ ضرری داره ؟ می ارزه ؟

۶ پاسخ

میگن مثل امپول سزارین باعث کمر درد میشه

من شنیدم چون احساسی نداری تلاش برای زور زدن نمیکنی و دیر میشه جون بچه به خطر میفته میان با دستگاه میکشن بیرون بعد کله بچه کج میشه ولی بعدها کله اش درست میشه. این چیزام هست

خیلی اخرای درد کشیدن میزنن کلی درد میکشی نبابا

میگن خیلیییی درد کم میشه و ضررش فقط کمر درد شاید ولی می ارزه من تو فکرشم

چی هست

اون دیگه چیه

سوال های مرتبط

مامان آلبالو 🤰🏻🍒 مامان آلبالو 🤰🏻🍒 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آنیا  و آریا مامان آنیا و آریا هفته سی‌ویکم بارداری