چرا درد رو تحمل میکنی، کلی داروی مجاز در بارداری هست برای معده، دکتر بری اوکی میشی
قرص نخور
یه تیکه نبات بزار دهنت ،کما اندازه نخود
زنجبیل بو کن
سیب بخور
خیار اوکیه
اینا معده درد و خیلی کم می کنه
سعی کن تو غذاهات ادویه نزنی
غذاهایی باطبع خیلی سردم مصرف نکنی
قرص فاموتیدین مجازه بوخور
پاشو برو درمانگاه بهت ی امپول و سرم بزنن اینطور اروم میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.