۸ پاسخ

سنت کمه تحت تاثیر اطرافیان قرار گرفتی که گفتن رود بچه رو از پوشک گرفتن فکر میکنی تو هم باید اینکارو کنی اما کارت خیلی اشتباهه چون بچه استرسی میشه و اینکه از ترس اینکه دستشویی و بهت نگه نگه می‌داره که هزارتا مشکل مثانه و یبوست براش پیش میاد عصبی میشه
نکن زوده بعد از دوسالگی وقت از پوشک گرفتنه تو مادر نشدی که اشتباه دیگران و تکرار کنی یکم منطقی فکر کن اون بچه اصلا آمادگی نداره
اینکه دعواش هم کردی بینهایت کار اشتباهی بود چون تو اشتباه کردی بچه رو خواستی تو این سن از پوشک بگیری باید خودت و تنبیه میکردی که دیگه بچه رو زودتر از دوسال نگیری

شما دیگه زدی رو دست مامانای گهواره ، فوق زود شروع کردی ، زود نه ها ، فوق زود 😁

واقعا کهه🫤🫤🫤
اخه الان وقت دسشویی مستقل زدنه؟؟
چرا دعواش کرذی الان همین هست کنجکاوه معلومه دوس داره باهمچی بازی کنه

میگن بچه استرسی میشه و شب ادرار ی میگیره وقتی زود از پوشک بگیری سن از پوشک گرفتن ۲ سالو نیم به بالا هس ن الا😫😫😫😫🥴🥴

عجلت برای چیه بچه استری میگیره عزیزم

عزیزم زود گرفتی اولش همکاری میکنن ولی بعدش استرس میگیرن دکر ازجون شب ادراری اینا میگیرن اصلا نگیر الان

چون خیلی زود بوده، از ۲ سال و نیم باید شروع کنی، به نظرم کلا بیخیال دستشویی بردن شو الان چون ترسیده

وا زوده 😐😐بزار دو سال خاعر دختر منم دست ب شلوار میزنع میبرمش بیشتر وقتام شلوارش خیس می‌کنه

سوال های مرتبط