مامانا سینم بزرگ نشده زیاد .بنظرتون اشکال داره؟

۵ پاسخ

برامن ک بزرگ نشده همون سایز ۶۰_۶۵ مونده.میگم شاید ازین ب بعد بزرگ شه

منم کم بزرگ شد ولی خدارو شکر شیرم خیلی خوب بود،ربطی به سایز نداره

به سایز سینس مگه

باید بزرگ شه؟!

از اول سینه هام کوچیک بود الانم همونجوریه تقریبا یه کوچولو بزرگ شده

سوال های مرتبط