۶ پاسخ

من نداشتم

نداشتم اصلا

دوروز بود مثل پریودی با امپول بند اومد

من در حد نصف روز مثل خون پریود ولی مقدارش کمتر بود داشتم ، تو شش هفتگی هم دو روز خونریزی داشتم جوری که گفتم سقط شدن ولی دکتر گفت احتمالا هماتوم بوده و رفع شده

من نداشتم

من نداشتم

سوال های مرتبط