خانوما من یه چند روزه سینهام ترشح داره این عادیه؟!

۲ پاسخ

من شنیدم عادیه یه سریا اینطوری میشن ولی اصا نباید دست بزنی که زیاد تر بشه

اره ولی دستش نزن تحریک نشه زایمان زودرس میگیری

سوال های مرتبط

مامان آوا❤ مامان آوا❤ هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان ارغوان و آرسام مامان ارغوان و آرسام هفته سی‌وچهارم بارداری