چرا همه زایمان کردن یا هفته هاشون پایینه😂

۱۰ پاسخ

نه بابا من هستم هنوز🫠😁

منم موندم🤦🏻

منم زور میزنم نمیاد 😂😂😂🤷‍♀️

با سلام 🙋‍♀️منم موندم🤦‍♀️🤣

منم هنوز زایمان نکردم 🥺

خداب همه کمک کنه ب منم کمک کنه ‌ زودتر زایمان کنم۳۹هفته شدم ماشلا

متاسفانه ما ت وسط گیر کردیم 😂

من ۳۶ هفته زیمان کردم زود رفتم درش آوردم دیه خسته شد بودم دلم میخواست زودتر بببینمش😂

وای امروز اکثرا داشتن زایمان میکردن یا خیلی نزدیک بودن ،منم دلم خواست😮‍💨🥹

فقط منو ت موندیم😂

سوال های مرتبط

مامان آرسین نازم😍 مامان آرسین نازم😍 ۱ ماهگی