چرا همه زایمان کردن😭

۷ پاسخ

دختر همسایمونم دقیقا ۳۴هفته زایمان کرد😂
هر لحظه باید منتظرش باشیم😬

چون وقتش رسیده

بابا ۳۴ هفته ای تازه دختر هنوز خیلی راه داری از مسیر لذت ببر😄

خوب دیگع موقعش ون بود😂😂

من هنوز نزاییدم😂

من هنوز موندم تا ۲۰ خرداد

😂😂😂😂هعییییی منم بی صبرانه منتظرم این چند روز بگذره فقط

سوال های مرتبط

مامان ثمین وسلین مامان ثمین وسلین ۱ ماهگی
مامان جوجو سومی🩷🩷💙 مامان جوجو سومی🩷🩷💙 هفته سی‌وچهارم بارداری