چرا همه زایمان کردن😫 برا من نمیگذرهههه

۷ پاسخ

من چون میترسم از بعدش داره زود میگذره😂هی پشمام میریزه میگم خیلی کم مونده

مال من که اصلا نمیگذره همش استراحت استراحت فکر میکنم الان یک ساله باردارم هر روز یک ماه میگذره 🥴🥴

من یکماه بود تو 34 هفته بودم نمی‌گذشت، یکماه هم طول میکشه 35 بگذره
واقعا دیر میگذره

زایمان کجا بود خواهر ما همه چهل هفته ای ها موندیم

اره دیرمیگذره .خداکنه این چندوقت بسلامتی وزودبگذره راحت شیم

من بیشتر یکساله حاملم حس میکنم🤣

دیگه اخراشی خواهر انشالله ازادیت😂

سوال های مرتبط

مامان آریا مامان آریا ۱ ماهگی
مامان مهندسِ بقیع💚 مامان مهندسِ بقیع💚 ۱۳ ماهگی
مامان ثمین وسلین مامان ثمین وسلین ۱ ماهگی
مامان جوجو سومی🩷🩷💙 مامان جوجو سومی🩷🩷💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان آرسین نازم😍 مامان آرسین نازم😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان علی و حسن جان مامان علی و حسن جان روزهای ابتدایی تولد