چرا این هفته ها نمیگذرهههه

۵ پاسخ

برای من ک تو بیمارستان بستریم خیلی سخت تر و بدتر میگذره ناشکری نکنید همینکه تو خونه هستین بدون حال بد و نگرانی شکر قدر این روزای خوبمون باید بدونیم🥹😜

کلا اسفند طلسم شده انگار

ماه رمضون همیشه دیر میگذره الانم ک این شرایطم بهش اضافه شده همش تو خونه

ماه هشتم دیر میگذره

🫩نمیدونم در خسته ترین حالتم

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا ۶ ماهگی
مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی
مامان مروارید🤍💎 مامان مروارید🤍💎 ۳ ماهگی