بچه ها بنظرتون اسم دلارا خوشگل تره یا بهار ؟ 🫠

۱۲ پاسخ

بهاردخت هم فشنگه

بهار

دلارااااا

دلارا جدید تره نسبتا اما خب بهار یا حتی بهاره خیلی قشنگه، بعدا میتونی براش بخونی " بهاره بهاره دلم اروم نداره .." 😁😅

دلارا💕🌸

دلارا

بهار خانووم

دلارا

دلارا

دلارا

دلارا😍🌸🫶🏻

هردوشون خیلی خاص و قشنگن واقعا🤩

سوال های مرتبط

مامان دیانا💓 مامان دیانا💓 ۸ ماهگی
مامان آقا مهراد 🩵🐣 مامان آقا مهراد 🩵🐣 هفته چهلم بارداری
مامان توت فرنگی 💜🧸 مامان توت فرنگی 💜🧸 روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنسس مهوا 🌸🩷 مامان پرنسس مهوا 🌸🩷 ۵ ماهگی
مامان اِلا مامان اِلا ۲ ماهگی