اره من میزنم خیلی هم خوب جواب میده
بله،ولی زینک اکساید بهتره
پماد ان ان من زدم عالیه شب زدم صبح خوب شد ولی از اینکه دیر ببری حمام اینطوری میشه دو روز یکبار بشور
اول با دستمال مرطوب پاک کن یا بشور اگه میتونی بعد پودر بزن زود خوب میشه
من ژوت میزنم میشه زد
اره خیلی خوبه دو بار که بزن عرق سوزش خوب میشه
عزیزم کرم تالک فیروز مثل پودر بچشه اونودکتربه من داد
ببخشید این پماد رو واسه لای پای بچه استفاده میکنید بوی بد نمیده ؟؟؟
ارههعع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.