به دنیا اومد؟
من پسرمو ۳۷ هفته بدنیا اوردم، ۳کیلو بود،آمپول ریه هم نزده بودم
توکل بر خدا.. کامله خیالت راحت
منم تو هفته تو با پارگی کیسه آب زایمان کردم
بسلامتی عزیزم💖
خدا باهاته
هفتت عالیه
بچه هم کامل خیالت راحت با خودت میاد خونه 💖
انشاالله که زایمان راحتی داشته باشی عزیزم
عزیزم من 36 و پنچ روز دنیا اومد کامل بود
کاملهههه کامله عزیزم💖
اگه آمپول ریه زدی نگران نباش کامله من ۳۶هفته و ۳روز زایمان کردم با وزن ۲کیلو خداروشکر حالش خوبه
نگران نباش از این هفته به بعد دیگه بچه مشکلی نداره فقط مامان قوی باش ❤️
اخی بسلامتی.نگران نباش چیزی نمیشه انشالله همه چی خوبه
من هم پریروز۳۶هفته وپنج روز زایمان کردم ریه هاش کامل بودن
ایشالا ک کامل شده عزیزم اصلا نگران نباش
توروخدا برای نینی من خیلی دعا کن سالم باشه
کامله دیگه فک کنم
کامله عزیزم انشاالله بسلامتی بغلش بگیری
دردت چطوریه؟
انشالا سالم و کامله عزیزم نگران نباش
به سلامتی زایمان کنی😍
اول از همه از خدا برا دلت ارامش میخوام انشالله بسلامتی بغل بگیریش فداتشم 👼🏻
منم 36و پنج روز زایمان کردم خدارو شکر مشکلی نداشت
۳۶ کامله عزیزم نگران نباش
عزیز دلم بچه از 36هفته کامله
اصلا نگران نباش
انشاءالله زایمان راحتی داشته باشی❤
نگران نباش عزیزم به هفته امن رسیدی
انشاءالله کامله نترس هر دردی درد زایمان نیی ک
نگران نباش عزیزم کامله خیالت جمع
ببخشید ،37هفته و5روز میشم
انشاءالله زایمان راحتی داشته باشی دکتر کنم 36هفته و5,روز تاریخ سز داده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.