۴ پاسخ

عالیه ولی خیلی گرونه دونه۹۰۰

برای اونایی بچه ها کم وزن ورفلکس معده دارن شیرخشک ماجان خوبه

خیلی خوبه دوست من میده به بچه‌ش. منتها خیلی گرون و کمیابه.

تاحالا اسمشم نشنیدم

سوال های مرتبط

مامان فرهان مامان فرهان ۶ ماهگی
مامان محمد سبحان مامان محمد سبحان ۴ ماهگی
مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم ۱۵ ماهگی
مامان محمد سبحان مامان محمد سبحان ۴ ماهگی