من اولش نفخ نداشتم باد نداشت ینی
6کیلو هم کم کردم بخاطر ویار
من اینقدیه تازه یکم خودمو دادم جلو 🫢🤭🤭🤭
آخی گوگولی🥹
شبیه دختره گردالیه
شکم اولی هستید
من حتی نصف شماهم شکم ندارم
😮💨😮💨
شکم منم حس میکنم داره این شکلی حالت میگیره
ولی من هنوز کوجیکه
ولی گرد شده و رو به جلو
دختر
بنظرم پسر
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.