ببین یه دوسه ماهی بعد زایمان من یبار یه درد شدید گرفتم ولی واسه من معده ام بود خیلی وحشتناک بود اصلا آروم نمیشد و هرگز چنین دردی تجربه نکرده بودم تا اونموقع
رفتم دکتر فقط سرم و مسکن داد
ولی من همزمان با اون درد معده خونریزی شدید و لخته ای هم داشتم راستش بعدش دکتر نرفتم پیگیری هم نکردم ولی یکبار دیکه هم اون درد صبح ناشتا اومد سراغم تا جایی که دردش منو از خواب بیدار کرد پاشدم یه ته استکان عرق زنیان خوردم و شوهرم پشتمو ماساژ داد آروم شد
یکی دوبار دیکه هم خیلی ضعیف تر همون درد اومد و رد شد
من بعد زایمان یعنی همون ماه اول دردای خیلی شدیدی داشتم جوری ک نصف شب یهو میگرفت بیدار میشدم گریه میکردم . چندبار دکتر و بیمارستان رفتم سونو رفتم هیچی نبود هیچکس نمیدونست چیه. هردکتری میگفت از استرس و زایمانه ولی خب درد عادی نبود. تا اینکه رفتم دکتر زنانی ک زایمان منو انجام داده بود. خدا خیرش بده یه قرص معمولی نجاتم داد یه هفته فاموتیدین خوردم دیگه اون درد و من تا الان ندیدم. بنظرم توهم یه دکتر برو
من بعد زایمان دردهایی گرفتم که هیچوقت نداشتم معده درد سنگین،شقاق،قارچ واژن خدا به بعدیا رحم کنه
اما تو دکتر برو دختر دردات طبیعی نیست شاید بخیه های داخلیت آسیب دیدن
منم درد داشتم شدید التهاب رحم بعد از زایمان رفتم پاپ اسمیر دادم التهاب شدید رحم نوشت بعد رفتم نمونه برداری از رحم کردم و الان سرطان رحم و مرحله اول گفتن همون ویروس اچ پی وی
باردار نباشی حالا🙄
دکتر برو حتما
ممکنه خون اخته شده سزارین باشه
یا درکل بخیه هات چیز سنگینه بلند کردی فشار اومده از تو
من خودم ۱ماه اول از بس،بچه بغل کردم راه رفتم بخیه هام درد اومدن
عزیزم زایمان طبیعی بودی؟
هیچی فقط باید بری دکتر سونو کنه ببینه از چیه بعد پنج ماه نباید دردی داشته باشی اخه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.