۳ پاسخ

مهدیه منم اینطوری شدم
مدام رفلاکس داشتم از استرس زیاد و بدغذایی ورم معده گرفتم
زودتر برو دکتر بخودت برس حتما تا خدای نکرده بدتر نشه

فاموتیدین بخور یا قرصای سبز ریزی هستن یادم نیس اسمش
یا آمپول و شیاف دیکلوفناک

صبح ناشتا پنتو پرازول بخور

سوال های مرتبط