۵ پاسخ

عالیه

ببین قند یک ساعته زیر۱۴۰ و قند دوساعته زیر۱۲۰ نرماله

توی برگه ازمایش حدنصاب اینک چقد پایین بالاتر باشه رو مینویسه. واس شماهم خوبه

عزیزم ازمایشتو کجا انجام دادی؟هزینظ چقدر شد؟

نه خوبه

سوال های مرتبط