۳ پاسخ

ناشتا خیلی خوبه ولی اون یکیا یکم بالاس

باشه انشالله که انسولینی نشم

یک ساعتہ کمتر ۱۲۰ باید باشہ دوساعتہ کمتر ۱۴۰

سوال های مرتبط

مامان سلنا کوچولو مامان سلنا کوچولو روزهای ابتدایی تولد