۵ پاسخ

من خودم قندم از ۹۲،نود بود اما چون یکساعته،دوساعته وسه ساعته م خیلی افت کرده بود گفت نرماله.اما بااین حساب بازم کنترل میکنم.گهگاهی هم ،خیلی جزئی جوشونده ی کلاهک بادمجون میخورم.قند رو پایین میاره

از ۹۲ معمولا نباید زیاد بشه.چون دو ساعته هم بالاس ممکنه بگه دیابت داری.البته نمیخوام انرژی منفی بدم.نگران نباش.فقط حدس میزنم.ممکنه شایدم بگه کنترل کن ودوباره آزمایش بده

سخت نبود

آره دیگه بالاست.
به دکترت نشون بده

لب مرزی باید رعایت کنی

سوال های مرتبط

مامان کیامهر مامان کیامهر هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان قند و نباتم🩵👶 مامان قند و نباتم🩵👶 ۱۰ ماهگی