جواب آزمایش گلوکزم چطوره🥲 یک ساعته 200 خیلی بالاست؟؟؟

تصویر
۶ پاسخ

سلام عزیزک این ازمایش ک دادی منم 200هست چکار کردی دکتر بهت چی گقت لطفا چواب یده

ازمایشت خیلی خوبه فقط یک ساعته ات خیلی بالاست

بنظرم خوبه ناشتات که خیلی خوبه

بعد دو ساعتت فقط بالاس

دو‌ساعت بعد مهمه که زیر ۱۲۰ عه خوبه ازمایشت ناشتات که عااالیه

آره گلم خیلی بالاست احتمالا رژیم و قرص متفورمین بده

سوال های مرتبط

مامان ماهلـــــین مامان ماهلـــــین ۲ ماهگی
مامان Jojo مامان Jojo ۵ ماهگی
مامان آیلین و کارن






🩵 مامان آیلین و کارن 🩵 ۴ ماهگی
مامان مامان خرسی مامان مامان خرسی ۷ ماهگی
مامان آراز مامان آراز هفته سی‌ویکم بارداری
مامان ابوالفضل مامان ابوالفضل هفته بیست‌وهشتم بارداری