سلام عزیزک این ازمایش ک دادی منم 200هست چکار کردی دکتر بهت چی گقت لطفا چواب یده
ازمایشت خیلی خوبه فقط یک ساعته ات خیلی بالاست
بنظرم خوبه ناشتات که خیلی خوبه
بعد دو ساعتت فقط بالاس
دوساعت بعد مهمه که زیر ۱۲۰ عه خوبه ازمایشت ناشتات که عااالیه
آره گلم خیلی بالاست احتمالا رژیم و قرص متفورمین بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.