مامانا نتیجه آزمایش گلوکزم چطوره؟
خودم حس میکنم یکم بالاست🙁

تصویر
۵ پاسخ

واس من ناشتا۷۴بود بعدشد۱۴۸ بعدش ۸۷

نه عزیزم‌نرماله بالا نیست که

خوبه ک ناشتا من ۱۲۰ دو ساعت بعد ۲۳۰ دیابتی شدم رفت

خوبه بالا نیست

عالیه

سوال های مرتبط

مامان کیامهر مامان کیامهر هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان اَبرا🤰 مامان اَبرا🤰 هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان محمد مامان محمد ۱۱ ماهگی
مامان آراد🥹😍 مامان آراد🥹😍 ۸ ماهگی
مامان نيلای 🩷 مامان نيلای 🩷 ۸ ماهگی
مامان آنیا طلا مامان آنیا طلا ۹ ماهگی
مامان آریان🩵 مامان آریان🩵 ۶ ماهگی
مامان یزدان فسقلی🧸 مامان یزدان فسقلی🧸 ۵ ماهگی
مامان دخترم🍭 مامان دخترم🍭 هفته سی‌وچهارم بارداری