تا شنبه دکترم نیست
قند ناشتا ۹۹
یک ساعته ۱۷۰ دیابته؟
دارو میدن ؟

۵ پاسخ

من مثل شما بود قندم ولی انسولین میزنم تا امد پایین کنترل شد ولی دکتر گفت تا زایمان باید انسولین بزنی قند بارداری

تا جايي كه ميتوني مقاومت كن برا قرص،بگو رژيم غذايي بدين،اگه اوكي نشدي قرص بخور

اول خوراكتو كنترل ميكنن تا دو سه هفته اگه تاثير نداشت قرص ميدن

رژیم و قرص و میدن تا دو هفته بعد دوباره آزمایش میدی ببینن کمتر شده یا کنترل شده یا نه

اول رژیم غذایی میدن ک ببینن میتونی کنترل کنی یانه اگر نتونستی ک دارو میدن قشنگم

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین ۹ ماهگی