اب بیشتر بخور
و عفونت ادراری ی کوچولو داشتم ک ۱۰ روز قرص سفکسیم ۴۰۰ خوردم ولی ناگفته نماند ک آب هم زیاد خوردم . آزمایش دادم بعد ۱۲ ۱۳ روز دیگه عفونت نداشتم
مصرف شیرینی جات چای و کافئین و کم آبی بدن
فقط باید اب زیاد بخوری همین
به من دکترم گفت تا یه حدی تو بارداری عادی هست چون دهانه رحم نسبت به روزهای عادی بازتره
منم هسم شلوارم هم تند تند عوض میکنم نمیزارم خیس بمونه خودمو با دستمال خشک میکنم ..ولی بازم شلوارم خیس میشه ازم ترشح میاد
شرت هم نپوش اصلا
قبل نزدیکی بگو به شوهرت خودشو با شامپو بچه یا شامپویی مخصوص بشوره دیگه تا عمر داری عفونت نمیگیری
تو خونه شورت و شلوار نپوش دامن استفاده کن دستمال کاغذی هم نه به جاش چند تا پارچه نخی استفاده کن با ژل شستشو خودتو بشور
مایعات زیاد بخور لباس زیرن رو روزانه عوض کن .قبلش لباست اتو کن خودتو خشک کن بعد سرویس رفتن .رابطه اگه داری بلافاصله بری سرویس خودتو بشوری
منم هرچی رعایت میکنم هعی میاد و میره
دوروز هست یه هفته نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.