۳ پاسخ

سلام عزیزم بله اقدام کن . برای کیت تخمک گذاری نباید با ادرار اول صبح باشه باید بعد از صبحانه دو سه ساعت چیزای ابکی نخوری ادار رو نگه داری بعد بزنی . ساعت ۱۰ صبح تا ۴-۵ غروب معتبر تره

واسه چیه این مگ بار دار نیستی ک مثبت شده؟؟

نه عزیزم صبح ناشتا بزن و شبش اقدام کن انشاالله که به زودی صاحب یک کوچولو تپل مپل بشی

سوال های مرتبط

سوسن سوسن قصد بارداری