سلام عزیزم بله اقدام کن . برای کیت تخمک گذاری نباید با ادرار اول صبح باشه باید بعد از صبحانه دو سه ساعت چیزای ابکی نخوری ادار رو نگه داری بعد بزنی . ساعت ۱۰ صبح تا ۴-۵ غروب معتبر تره
واسه چیه این مگ بار دار نیستی ک مثبت شده؟؟
نه عزیزم صبح ناشتا بزن و شبش اقدام کن انشاالله که به زودی صاحب یک کوچولو تپل مپل بشی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.