منم دلم میخواد بریچ بمونه
هردو🤣
چرا گریه به من گفت بریچ گریم گرفته بود سفالیک خیلی بهتره،تا کی بریچ بود بچت
منم سفالیک مونده
من ک زیر میزی دادم دیگه مهم نیست بچرخه یا نچرخه
چ اشکالی داره ک سفالیک باشه ؟۹۰درصد بارداری ها سفالیکن فقط عده کمی بریچن
چرا گریه
خوبه که سفالیک
چرا گریه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.