۷ پاسخ

منم دلم میخواد بریچ بمونه

هردو🤣

چرا گریه به من گفت بریچ گریم گرفته بود سفالیک خیلی بهتره،تا کی بریچ بود بچت

منم سفالیک مونده
من ک زیر میزی دادم دیگه مهم نیست بچرخه یا نچرخه

چ اشکالی داره ک سفالیک باشه ؟۹۰درصد بارداری ها سفالیکن فقط عده کمی بریچن

چرا گریه

خوبه که سفالیک
چرا گریه

سوال های مرتبط