هیچ کار در میاره نگران نباش
تا ۱۳ ماهگی وقت داره
اگه در نیاورد تا اون موقع باید ببری دکتر تا دلیلش پیدا بشه ک معمولا بخاطر کمبود ویتامین دی هست ک دکتر امپول میده
چرا اینقدر طلاااا آویزون کردی ب بچه خطرناکه ها
دخترمنم یک سالشه هنوز درنیورده فعلا ک دکتر براش آزمایش نوشت ببینم چ میشه ی سر میبرم دندان پزشک ببینم چ میگه
منم نداره خاله النگوهات رو به من میدی
منم نداره
عزیزم پسر من ۱سالگی دندون درآورد نگران نباش به وقتش درمیاره
هیچ اشکالی نداره بعضی بچه ها اینطورین بچه برادر من ۱ سالگی در آورد دخترش هم ۱ سالو ۱ ماهش بود درآورد
بهتر.دیرتر در بیاد دیرتر هم خراب میشه
خداروشکر کن
پسرمنم نداره
هیچی عزیزم دیر نشده هنوز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.