۴ پاسخ

برای من مارکش فرق داره تاحالا اینجوری نشده. بخاطر همین نمیدونم
ولی باطری رو دربیار دوباره بزن. به نظرم ریست میشه و میاد از اول

من مارک دیگه ازاین تب سنجا دارم کارکردش اینی هست ک بهت گفتم

اون دکمه ای میگی رو دوبار پشت سرهم بایدبزنی

منم اینجور داشتم یکسال بعد دیگه خراب میشد یک مارک دیگه خریدم

سوال های مرتبط

مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 مامان 🙂‍↔️ⓘⓛⓘⓨⓐ🥨🧸 ۱ سالگی