کیا عکس بارداری گرفتن به نظرتون واحبه؟؟؟

۱۲ پاسخ

واجب که نیست یادگاریه دیگه سلیقه ایه

نه مستحبه

نه گلم چرا واجب، هرکی دوست داره میگیره من سر پسرم رفتم گرفتم امروزم میرم برای دخترم دوتا دونه میگیرم

واجب که نیست
ولی من گرفتم دلم میخواست یادگاری بمونه

بنظرم واجب نیست تو این گرونی که یه آتلیه ده میلیون آب میخوره اما از طرفی خاطره هست

نه چه‌واجب.من تو خونه گرفتم یک دوتا

واجب ک‌نیس ولی یادگاری میمونع قشنگع

چرا باید واجب باشه🤣دلخواهه

من زمان دخترم کرونا بود تو خونه عکس گرفتیم با وسایلاش

عزیزم واجب که نیست هرکی دلش بخواد برای یادگاری میگیره

نه چرا واجب باشه😕

دل بخواهی

سوال های مرتبط

مامان هیرا مامان هیرا ۶ ماهگی
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی