۴ پاسخ

البته الان خوب شدما

دردواژن و اینابرابزرگ شدنه رحمه. واین که من طول سرویکسم پایینه مرزع۳۲دردندارم بارداری قبلیم سرکلاژی بودم ۲۳بودبازم دردخاصی نداشتم

برامن بادردپریودرفتم دکترسرویکسم ۲۸بودالان یکماهه استراحت مطلقم

درد واژن درد لگن میگن از بزرگ شدن رحم اگه بگیره ول کنه مدام نباشه

سوال های مرتبط