۵ پاسخ

نه والا

نه منم یک هفته پیش زدم

اگه قند نداری نه فقط باید رعایت شه ۲.۳روز

بعضی از دکترا بله، و بهتره بستری بشی چون قند رو بالا میبره تحت کنترل باشی خیالت راحت تره

نه.

سوال های مرتبط

مامان تو دلی مامان تو دلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته سی‌وهفتم بارداری