۱۰ پاسخ

اگ درد و لک بینی نداری نگران نباش

حتما برو دکترت چون من علائمم رفته بود دکتر گفت جنین ایست قلبی شده😭 باید سقط بشه.ولی ان شاالله برای شما اینجور نباشه

برو یه سونو بده

علايم ميرن و ميان شايدم ديگه نيان نكران نباش

چرا اینقدر منفی بافی؟ این حسارو بریز دور، علائم میرن و میان، گاهی هم ممکنه علائم نداشته باشی دیگه
من از اول تا الان هیچ علائمی نداشتم

برو سونو
علائم تا آخر که با آدم همراه نیستن

برو یدونه سونو بده مطمئن بشی
من دوبار همین طور شدم توقف رشد داشت وبعدم سقط کردم

خیلی بده واقعاا برو سونو بده

خب برو بیمارستان چک کن

برو دکتر عزیزم سونو بگیره

سوال های مرتبط