۵ پاسخ

زیاد نریز و اگ رفلاکس نداره بریز

کم بریز اسهال میشه

میشه ولی کلا قند خالیه

بله ک میشه

ارع میشع

سوال های مرتبط

مامان آنیتا مامان آنیتا ۱۲ ماهگی