۳ پاسخ

یکم یعنی چقدر؟کوچیکه سرخود چیزی نده

پلارژین

بهتره ببری دکتر
ولی پاراکید
و اسپری بینی کلراید اسید خوبه واسه سرما خوردگی

سوال های مرتبط

مامان مهرساناC᭄ مامان مهرساناC᭄ ۸ ماهگی