۴ پاسخ

فهمیدی به منم بگو

الان زوده از ۵ ماه دیگه شروع کن

الان زوده و بیشتر وابستن از دو سه ماه دیگه شروع کن
صبح ها نده بهش کم کم شب ها هم نده پستونک جدید با یه مدل دیگه بگیر خوشش نیاد

الان گناه داره دندون درد داره وابسته اینک میاد روش ازیت میشه

سوال های مرتبط

مامان پسرم امیرحسین❤ مامان پسرم امیرحسین❤ ۱ سالگی
مامان شکرپنیر مامان شکرپنیر ۱۷ ماهگی