۳ پاسخ

دقیقا منم رفتم بی اس کی گرفتم 🤕🤕

کمبود کشوریه

شهر ما هم داروخانه بیرون نداشت فقط داروخانه داخل بیمارستان داشت،که خیلی سخت میدادن با کلی التماس و خواهش

سوال های مرتبط

مامان فاطمه مامان فاطمه ۳ ماهگی