#پوشک
#نی نی
#جیش

تصویر
۹ پاسخ

وای منم حالم گرفته شد طفلی مامانت
حالا خوبه ب فامیلای خودش احترام گذاشته گفته ظرف نشورین
ی زنگ بزن ب مامانت تشکر کن یجوری ماست مالی کن از دلشم در بیار

تو اونجا وایسادی با مامانت تند حرف بزنه؟ من بودم همونجا میگفتم درست صحبت کن. ببخشید ولی چقدر بی شعوره که حرمت مادر خانمش رو نگه نمیداره

الهی بگردم چقدر دلم گرفت .از دل مامانت دربیار طفلکی اومد ثواب کنه کباب شد
ولی یهه جوری با شوهرت رفتار کن که دیگ تکرار نکنه اگر میتونی کاری کن زنگ بزنه عذر خواهی کنه

داداشت باید یجوری شوهرتو گوشمالی بده که دیگه از این غلطا نکنه

من بودم زنگ میزدم مامانم یجوری از دلش درمیاوردم
جلوی شوهرمم به روی خودم نمیاوردم ولی اخر هفته مامانشو شام دعوت میکردم و براش جبران میکردم☺️

اول خوب ب حسابش برس
بعدبزار زنگ بزنه عذرخاهی کنه بابت رفتارش

خاک تو سر مردای بی درک

مهمونا کی بودن از طرف تو بودن راضی نبود بیان خونتون مهمونا؟؟؟

اینم بگم شوهرمم شهرستان نرفت نشسته ور دلم😐

سوال های مرتبط