مامانا سلام باقله برا بچه ها ضرر داره یا نه

۳ پاسخ

آره حساسیت زا ممکنه حساسیت بگیره

اگر فاویسم نداره بده داره نده پسر من نداشت از اول شیردهی دکتر گفت خودم میتونم بخورم الانم بهش میدم

تا دوسالگی ندی بهتره

سوال های مرتبط

مامان محمد ماهان مامان محمد ماهان ۲ سالگی
مامان هایلین مامان هایلین ۱۵ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۳ ماهگی