۳ پاسخ

من دادم اوکی بوده با تخم مرغ دادم

نه اوکیه درست کن

خورشت یا دمنوش؟ اگه خورشت هست ک هیچی بده بخوره ولی اگه دمنوشه تا دوسال بهتره هیچی ندی

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ سالگی
مامان هایلین مامان هایلین ۱۵ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۳ ماهگی