@F_G_M_3
آیدی روبیکامه بیاین لینک بدم بیاین گروهم خوشحال میشم گروه فقط مال ماماناس
من که از وقتی بردیا به دنیا اومده روشن نکردم دیگ .چون بوش میبینی یجوریه میگیره ادمو حالا بچه که حساس تره ،بجاش اسپند دود میکنم از فاصله دور .
روشن نکن اصلا
سلام عزیزم خوبی خسته نباشی بابت شیر خشک ممنونم دستتون درد نکنه خیلی لطف کردین خدا کوچلوتونو براتون نگه داره 🤩🤩🤩
دودش برای بچه خوب نیس چون ریه بچه حساسه روشن نکن گلم
بله ترکیباتش میتونه الرژن و سمی باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.