عود روشن کنم تو‌خونه ضرر داره برا بچه؟؟؟؟

۶ پاسخ

@F_G_M_3
آیدی روبیکامه بیاین لینک بدم بیاین گروهم خوشحال میشم گروه فقط مال ماماناس

من که از وقتی بردیا به دنیا اومده روشن نکردم دیگ .چون بوش میبینی یجوریه میگیره ادمو حالا بچه که حساس تره ،بجاش اسپند دود میکنم از فاصله دور .

روشن نکن اصلا

سلام عزیزم خوبی خسته نباشی بابت شیر خشک ممنونم دستتون درد نکنه خیلی لطف کردین خدا کوچلوتونو براتون نگه داره 🤩🤩🤩

دودش برای بچه خوب نیس چون ریه بچه حساسه روشن نکن گلم

بله ترکیباتش می‌تونه الرژن و سمی باشه

سوال های مرتبط

مامان هایلین مامان هایلین ۱۵ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق ۱۳ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ سالگی