آیا رب برا بچه ضرر داره؟؟🤔

۴ پاسخ

رب خونگی اشکال نداره ولی کارخونه ای تا یک سال ندی بهتره

نه

من رب خونگی تو غذاهاش میرنم اگر نزنم نمیخوره

نه.

سوال های مرتبط

مامان محمد ماهان مامان محمد ماهان ۲ سالگی
مامان هایلین مامان هایلین ۱۵ ماهگی
مامان دُخمَلـــی👼🍃 مامان دُخمَلـــی👼🍃 ۱۰ ماهگی