۱۰ پاسخ

آخ از عکاسیای توووو

ای جانممم چقدر قشنگ🤍

چه قشششننگگگ 😍😍😍

خداا چه عکس با احساس و قشنگی،با آدم انگاری صحبت میکنه اینقدر که روح داره🥰

چطور خودت شوهرت مودارین بچتون بدون موعع منم شوهرم مو داره ن زیاد ولی خوبه خودمم کم بیش دارم موهام نازکه بچه هام بدوم مو هستن

چجوری آنقدر خوش سلیقه ایی

ای جانم چقدر قشنگ❤️

ااای ننه چ خوشگل عکسش
خداحفظش کنه

خیلی زیباست حالا من دوستدارم موهای پسرم پرتر بشه

عکس رو هم مث خارجیا گرفتی😂
خدا واست حفظش کنه

سوال های مرتبط