۱۳ پاسخ

منم کلی گشتم در آخر یکی از دوستای همسرم از تهران خرید برامون ارسال کرد

از دیجی کالا کارتنی بگیر

چه پسر خوشتیپ و خوبی 😍😚
دختر من بود ده بار از اونجا افتاده بود 😂

همههه جا دنبال هانیز گشتم نبود😑تهش رفتم مای بیبی گرفتم
ببم هم گرفتم ببینم چطوره

من یک بار هاینز گرفتم یعتی گفتم خدا فقط کی تموم بشه اصلا پوشک خوبی نیست خیلیییییی نازکه پس میده پشیمونم کرد

کجایی اینجوری تیشرت میپوشونی😍کاش سمت ما گرم بشه 😩از سرما خسته ام🥲

عزیزم میشه بگی دستمال و گیره ای که تو چند تا تاپیک قبلت گذاشتی رو از کجا سفارش دادی؟

ما که توی هایپر مارکتا اصلا هانیز گیر نمیاد از لوازم بهداشتی فروشی میخرم همیشه

میشه بگی عزیزم

چنده قیمتش

وای تپلی🤍 چه خوب نشسته پسر من بود الان آویزون چرخ بود🤣

عزیزم سردش نمیشه اینطور بردیش بیرون؟

انتهای هشت بهشت شرقی نیرو بهداشتی سامیار داره برو بخر

سوال های مرتبط