معنیش قشنگه ولی تلفظش زیاد خوب نیست من با نظر شخصی خودم دوست ندارم
تلفظش یکم سخته ماها میتونیم صداس کنیم ولی اونی که سنش ۴۵ و ۵۰ ب بالاس اصلا نمیتونه درس اسمشو صدا بزنه یه اسم دیگه صداش میزنن شمام ناراحت میشین
پسر جاری من اسمش آرشامه
خود پدر من نمیتونه آرشام بگه میگه آیشین😂
جاریمم ناراحت میشه گفتم خب نمیتونه بگه قرار نیس ناراحت بشی اون ۶۰ سالشه به زور اسم نوعه هاب خودشو میگه😂🤭🤭
اره من عاشق این اسمم
نمی پسندم.. اگه اسم پسره که رایان قشنگتره
اره خیلی به معنی در بهشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.