اسم رَیان قشنگه؟

۵ پاسخ

معنیش قشنگه ولی تلفظش زیاد خوب نیست من با نظر شخصی خودم دوست ندارم

تلفظش یکم سخته ماها میتونیم صداس کنیم ولی اونی که سنش ۴۵ و ۵۰ ب بالاس اصلا نمیتونه درس اسمشو صدا بزنه یه اسم دیگه صداش میزنن شمام ناراحت میشین

پسر جاری من اسمش آرشامه
خود پدر من نمیتونه آرشام بگه میگه آیشین😂
جاریمم ناراحت میشه گفتم خب نمیتونه بگه قرار نیس ناراحت بشی اون ۶۰ سالشه به زور اسم نوعه هاب خودشو میگه😂🤭🤭

اره من عاشق این اسمم

نمی پسندم.. اگه اسم پسره که رایان قشنگتره

اره خیلی به معنی در بهشت

سوال های مرتبط

مامان ماهک🧿 مامان ماهک🧿 ۱۱ ماهگی
مامان بارمان مامان بارمان ۴ ماهگی
مامان مرسانا مامان مرسانا ۴ ماهگی
مامان نازنین زهرا مامان نازنین زهرا ۹ ماهگی
مامان نور🌞✨ مامان نور🌞✨ ۱۱ ماهگی
مامان کارن مامان کارن ۱۲ ماهگی
مامان پرنسس مامان پرنسس ۹ ماهگی
مامان ارغوان🌸 مامان ارغوان🌸 ۸ ماهگی
مامان گرشا 🩵🐥 مامان گرشا 🩵🐥 ۳ ماهگی
مامان دالیا 🎀
. مامان دالیا 🎀 . ۱ ماهگی
مامان آرشام. آیماه مامان آرشام. آیماه ۳ ماهگی
مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی
مامان آرسام💙 مامان آرسام💙 ۱ ماهگی
مامان دیار و دیاکو مامان دیار و دیاکو ۱ ماهگی