۵ پاسخ

دکتز براش دارو نداده؟؟
پسر منم وزنش کمه دکتر زینکو روغن ام سی تی داده
ب خودمم پودر گالاکتومید داده ک شیرم پرچرب بشه
روز واکسن ۶ ماهگیش وزنش۶/۸۰۰ بود

بستگی به وزن تولد داره منم امروز بردم بهداشت میگه کمه دختر من از ۷ماهگی تاالان ک ۹ماهشه ۱۰۰گرم وزن گرفته استپ وزنی کرده وزن تولدش ۲۷۰۰بود الان ۷۴۰۰

دختر من ۶/۵ ماهگی وزنش ۶ کیلو بود

پسر من ۶۸۰۰😅
وزن تولدش ۳۲۰۰ بود نمیدونم چرا وزنگیریش اینقد کمه

من 😂۷😐

سوال های مرتبط

مامان یاس مامان یاس ۱ سالگی