۱۰ پاسخ

نفخه عزیزم میخابه

منم اینجوری شدم شکمم نداشتم الان انقدر شکمم گرد شده ولی نفخه معده هم بالا اومده میخوابه بعد زایمان حتما

من الان پونزده هفته ام شکمم صافه صافه هم هفته شما بودم شکم داشتم نفخ بود

نه چاقیه نه بچه
خواهر اون گوزه گوزه ✊🏻💨🚶🏼‍♀️

من تو هفته 16هستم ولی هنوز هیچی شکم ندارم 🥴

نفخه گل من😆 من تو این هفته ها از نفخ نفسم بالا نمی اومد

نفخه عزیزم برا بچه زوده انقد

خب خیلیم نفخه دیگ

چرا داشتم اما نه انقد🥲

عزیزم لابد قبلا شکم داشتی دیگه

سوال های مرتبط

مامان دلوین🩷🥹 مامان دلوین🩷🥹 هفته هشتم بارداری
مامان جوجه کوچولو🩵 مامان جوجه کوچولو🩵 هفته سی‌وهشتم بارداری