۷ پاسخ

برای پسرمن دوتا تزریقی بود دوتا هم خوراکی

دختر من واکسن شیش ماهگی شو ک زدن خیلی سبک بود براش هیچیش نشد خداروشکر🥹

برا ما یکی پای چپ و یکی راست
دوتا خوراکی

۴شنبه ماهم واکسن پسرمو زدیم.دو تا تزریقی یکی پای چپ یکی پای راست دوتام خوراکی بود

مگه چندتا بود و به کجا زد؟

برا پسر منم یکی زد تو پاش🥹
دوتام خوراکی بهش داد با اشتها خورد😂

همه جا مثل هم نیست
من اون هفته زدم دوتا تزریقی داشت بچم

سوال های مرتبط