برای پسرمن دوتا تزریقی بود دوتا هم خوراکی
دختر من واکسن شیش ماهگی شو ک زدن خیلی سبک بود براش هیچیش نشد خداروشکر🥹
برا ما یکی پای چپ و یکی راست
دوتا خوراکی
۴شنبه ماهم واکسن پسرمو زدیم.دو تا تزریقی یکی پای چپ یکی پای راست دوتام خوراکی بود
مگه چندتا بود و به کجا زد؟
برا پسر منم یکی زد تو پاش🥹
دوتام خوراکی بهش داد با اشتها خورد😂
همه جا مثل هم نیست
من اون هفته زدم دوتا تزریقی داشت بچم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.