۵ پاسخ

پسر منم اینجوری بود با ماشین زدم هربار میخواستم ببرم حموم ۲۰ دقیق قبلش روغن نارگیل میزدم براش الان ماشالله انقد مو داره نرم و بلند 🫠

منم خیلی کم موعه، کنار سرش خالیه
همش میترسم همینطور بمونه
آخه شوهرمم بزرگ شد موهاش ریخت، الان مو کاشته میترسم پسرمم به باباش رفته باشه

هنوز بچت خیلی کوچیکه، از دو سالگی به بعد دیگه انقد موهاش پر بشه که خسته بشی

براش سویق کودک بده برای رشد مو ها.تقوین ناخن ها و وزنگیری هم خوبه

اره دخترمنم چون بورکم پشته اصلامودرنیاورده

سوال های مرتبط