سلااام خانوما
یه سوال
میشه پودر لیدی میل رو با آبجوش خورد؟

۶ پاسخ

منم با آب میخورم…

نههههههههههههه

ارع میشه خورد ولی با شیر خشمزه تره

اب ۴۵ درجه باید باشه

زود نیس برا شما؟؟؟؟

میشه باشیر خوشمزه تره

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان بچهو مامان بچهو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان حامی مامان حامی ۴ ماهگی
مامان امیرعلی مامان امیرعلی هفته بیست‌وچهارم بارداری