نه فقط خونم پله داره
منم جفتم پرویا هست استراحت کن زیر پاهات بالش بزار بلند باشه توالت فرنگی استفاده کن سعی کن زیتون لواشک کیوی بخوری که یبوست نشی بخوای زور بزنی پله استفاده نکن رابطه نداشته باش کار سنگین خم راست نشو ضربه اصلا به شکمت نخوره موقع بلند شدن دستم بگیر زیر شکمت
منم جفتم پایینه عزیزم . هر شب شیاف میزارم چون گهگاهی مثلا هفته ای یه بار ببخشید در حد یه لک کوچیک میبینم . کارای سنگین مثل جاروبرقی نکن . چیز سنگین بلند نکن . بیشتر استراحت داشته باش . زیادی خم و راست نشو . رابطه نداشته باش . پله هم میگن نباید رفت . ولی ما خونمون طبقه اول گاهی تو هفته ۲-۳ بار درمیام . دکترم گفت مشکلی نیس اروم بری
استراحت کن شیاف استفاده کن رابطه نداشته باش حتما حتما دستشویی فرنگی استفاده کن میره بالا
از منم جفتم پایینه، استراحت کن، ضربه نخوردی ، اگه لکه بینی نداری مراقبت کن و استراحت که نیوفتی به لکه بینی، احتمالا دکترت هم بهت شیاف پروژسترون میده حالا یا واژینال یا مقعدی ، رابطه نداشته باش، پله نری،
استراحت کن اصلا استرس نداشته باش مال منم از اول پایین بود یه هفتس اومده بالا خداروشکر
هفته بیاد بالا خوب میشه خودم هم همینطور بودم
عزیزم فعالیت خاصی داشتی ک جفت پایین اومده؟؟
استراحت شیاف نزدیکی ممنوع
چیز های سنگین بلند نکن
استراحت کن کار سنگین اصلن نکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.